TRANS HYBRID 5.0

KOLOR: CZARNY / GRAFITOWY MAT /

SPECYFIKACJA

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Performance
WAGA 22,4 kg
WIDELEC RockShox Paragon Gold RL (skok 65 mm, blokada skoku na koronie)
TYLNY AMORTYZATOR
SYSTEM
SILNIK Shimano Steps DU-E6002 (250W power, 50Nm torque)
BATERIA Shimano Steps BT-E6001 (500Wh, carrier mounted)
KOMPUTER Shimano Steps SC-E6010
KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6000
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M615
OPONY Schwalbe Energizer Plus GreenGuard (28” × 1,75”, reflex)
OBRĘCZE Mach1 630 Disc (622 × 21c)
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD
PRZERZUTKA TYŁ Shimano XT RD-T8000
HAMULCE PRZÓD Shimano Deore BR-T6000 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 180 mm)
HAMULCE TYŁ Shimano Deore BR-T6000 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 160 mm)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Deore BL-T6000 (hydrauliczne)
MANETKI Shimano Deore SL-T6000 (10 biegów)
KORBY Shimano Steps 38T (Men – 175 mm, Lady – 170 mm)
SUPORT
ŁAŃCUCH Shimano CN-E6090-10
KASETA / WOLNOBIEG Shimano CS-HG500-10 (11-32T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (660 mm, 31,8 mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (DM/DL/S – 90 mm, M/L/XL – 110 mm, 31,8 mm, regulowany)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (DM/S – 350 mm, DL/M/L/XL – 400 mm, 27,2 mm)
STERY VP A41AC pół-zintegrowane (1-1/8”)
SIODŁO Selle Royal Lookin Classic Moderate
CHWYTY Herrmans Endorfin
PEDAŁY VP-613

subscribe to newsletter

śledź nas na …

tu jesteśmy

zobacz mapę

© 2016 LUKITEAM.